1. U principiu di sigillatura di Taikevalvula à sfera flottante
A parte d'apertura è di chjusura di a valvula à sfera flottante Taike hè una sfera cù un foru passante cummisuratu cù u diametru di u tubu in u centru. Una sede di tenuta fatta di PTFE hè piazzata nantu à l'estremità d'entrata è l'estremità di uscita, chì sò cuntenute in una valvula metallica. In u corpu, quandu u foru passante in a sfera si sovrappone cù u canale di a pipeline, a valvula hè in un statu apertu; quandu u foru passante in a sfera hè perpendiculare à u canale di a pipeline, a valvula hè in un statu chjusu. A valvula gira da aperta à chjusa, o da chjusa à aperta, a sfera gira di 90°.
Quandu a valvula à sfera hè in u statu chjusu, a pressione media à l'estremità d'entrata agisce nantu à a sfera, generendu una forza per spinghje a sfera, in modu chì a sfera pressa strettamente a sede di tenuta à l'estremità di uscita, è una tensione di cuntattu hè generata nantu à a superficia cònica di a sede di tenuta per furmà una zona di cuntattu. A forza per unità di area di a zona di cuntattu hè chjamata pressione specifica di travagliu q di a tenuta di a valvula. Quandu sta pressione specifica hè più grande di a pressione specifica necessaria per a tenuta, a valvula ottiene una tenuta efficace. Stu tipu di metudu di sigillatura chì ùn si basa micca nantu à a forza esterna, hè sigillatu da una pressione media, hè chjamatu autosigillatura media.
Ci vole à signalà chì e valvole tradiziunali cum'èvalvole à globu, valvole à saracinesca, linea centralevalvole à farfalla, è e valvole à tappu si basanu nantu à una forza esterna per agisce nantu à u sedile di a valvula per ottene una tenuta affidabile. A tenuta ottenuta da una forza esterna hè chjamata tenuta furzata. A forza di tenuta furzata applicata esternamente hè aleatoria è incerta, ciò chì ùn hè micca favurevule à l'usu à longu andà di a valvula. U principiu di tenuta di a valvula à sfera Taike hè a forza chì agisce nantu à u sedile di tenuta, chì hè prodotta da a pressione di u mediu. Questa forza hè stabile, pò esse cuntrullata è determinata da u disignu.
2. Caratteristiche di a struttura di a valvula à sfera flottante Taike
(1) Per assicurà chì a sfera possi pruduce una forza di u mediu quandu a sfera hè in u statu chjusu, a sfera deve esse vicinu à a sede di tenuta quandu a valvula hè assemblata in anticipu, è hè necessaria interferenza per pruduce una pressione di rapportu di pre-serraggio, sta pressione di rapportu di pre-serraggio Hè 0,1 volte a pressione di travagliu è micca menu di 2MPa. L'acquistu di stu rapportu di precarica hè cumpletamente garantitu da e dimensioni geometriche di u disignu. Se l'altezza libera dopu a cumbinazione di a sfera è di e sedi di tenuta d'entrata è d'uscita hè A; dopu chì i corpi di a valvula sinistra è destra sò cumminati, a cavità interna cuntene a sfera è a larghezza di a sede di tenuta hè B, allora a pressione di precarica necessaria hè generata dopu l'assemblea. Se u prufittu hè C, deve suddisfà: AB = C. Stu valore C deve esse garantitu da e dimensioni geometriche di e parti trasfurmate. Si pò suppone chì sta interferenza C hè difficiule da determinà è garantisce. A dimensione di u valore di interferenza determina direttamente e prestazioni di tenuta è a coppia di funziunamentu di a valvula.
(2) Ci vole à signalà in particulare chì a prima valvula à sfera flottante domestica era difficiule da cuntrullà per via di u valore d'interferenza durante u montaggio, è era spessu aghjustata cù guarnizioni. Parechji pruduttori anu ancu chjamatu sta guarnizione una guarnizione di regulazione in u manuale. In questu modu, ci hè un certu spaziu trà i piani di cunnessione di i corpi di a valvula principale è ausiliaria durante u montaggio. L'esistenza di stu certu spaziu farà chì i bulloni si allentinu per via di e fluttuazioni di pressione media è di e fluttuazioni di temperatura in usu, è ancu di u caricu esternu di a pipeline, è farà chì a valvula sia fora di a valvula.
(3) Quandu a valvula hè in u statu chjusu, a forza media à l'estremità d'entrata agisce nantu à a sfera, ciò chì pruvucarà un ligeru spustamentu di u centru geometricu di a sfera, chì serà in strettu cuntattu cù u sedile di a valvula à l'estremità di uscita è aumenterà a tensione di cuntattu nantu à a banda di sigillatura, ottenendu cusì affidabilità. A sigillatura; è a forza di pre-serraggio di u sedile di a valvula à l'estremità d'entrata in cuntattu cù a sfera serà ridutta, ciò chì influenzerà e prestazioni di sigillatura di u sedile di sigillatura d'entrata. Stu tipu di struttura di valvula à sfera hè una valvula à sfera cù un ligeru spustamentu in u centru geometricu di a sfera in cundizioni di travagliu, chì hè chjamata valvula à sfera flottante. A valvula à sfera flottante hè sigillata cù un sedile di sigillatura à l'estremità di uscita, è ùn hè micca sicuru se u sedile di a valvula à l'estremità d'entrata hà una funzione di sigillatura.
(4) A struttura di a valvula à sfera flottante Taike hè bidirezionale, vale à dì, duie direzzione di flussu di u mediu ponu esse sigillate.
(5) A sede di tenuta induve e sfere sò cunnesse hè fatta di materiali polimeri. Quandu e sfere giranu, pò esse generata elettricità statica. S'ellu ùn ci hè micca un cuncepimentu strutturale speciale - cuncepimentu antistaticu, l'elettricità statica pò accumulà si nantu à e sfere.
(6) Per una valvula cumposta da dui sedi di tenuta, a cavità di a valvula pò accumulà u fluidu. Una parte di u fluidu pò aumentà in modu anormale per via di cambiamenti di temperatura ambiente è di cundizioni operative, causendu danni à u cunfine di pressione di a valvula. Ci vole à fà attenzione.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2021