Punti chjave di a selezzione di a valvula
1. Chiarificà u scopu di a valvula in l'attrezzatura o u dispusitivu
Determinate e cundizioni di travagliu di a valvula: a natura di u mediu applicabile, a pressione di travagliu, a temperatura di travagliu è u metudu di cuntrollu di u funziunamentu, ecc.
2. Sceglite currettamente u tipu di valvula
A scelta curretta di u tipu di valvula hè basata annantu à a piena cunniscenza di u designer di tuttu u prucessu di pruduzzione è di e cundizioni operative cum'è prerequisitu. Quandu selezziunate u tipu di valvula, u designer deve prima capisce e caratteristiche strutturali è e prestazioni di ogni valvula.
3. Determinate a cunnessione finale di a valvula
Trà i raccordi filettati, i raccordi à flangia è i raccordi terminali saldati, i primi dui sò i più cumunimenti usati. E valvole filettate sò principalmente valvole cù un diametru nominale inferiore à 50 mm. Se u diametru hè troppu grande, serà assai difficiule d'installà è di sigillà u raccordu.
E valvole cunnesse à flange sò più faciule da installà è smuntà, ma sò più pesanti è più costose di e valvole cunnesse à vite, dunque sò adatte per cunnessione di tubi di diversi diametri è pressioni.
A cunnessione à saldatura hè adatta per e cundizioni di carica pesante è hè più affidabile chè a cunnessione à flangia. Tuttavia, hè difficiule di smuntà è reinstallà a valvula cunnessa per saldatura, dunque u so usu hè limitatu à l'occasioni chì ponu generalmente funziunà in modu affidabile per un bellu pezzu, o induve e cundizioni d'usu sò pesanti è a temperatura hè alta.
4. Selezzione di u materiale di a valvula
Quandu si sceglie u materiale di a calotta di a valvula, di e parte interne è di a superficia di sigillatura, in più di cunsiderà e proprietà fisiche (temperatura, pressione) è e proprietà chimiche (corrosività) di u mediu di travagliu, si deve ancu tene contu di a pulizia di u mediu (cù o senza particelle solide). Inoltre, hè necessariu riferisce si à e regulazioni pertinenti di u paese è di u dipartimentu utilizatore.
A selezzione curretta è raghjonevule di u materiale di a valvula pò ottene a durata di vita più ecunomica è e migliori prestazioni di a valvula. A sequenza di selezzione di u materiale di u corpu di a valvula hè: ghisa-acciaiu à u carbonu-acciaiu inox, è a sequenza di selezzione di u materiale di l'anellu di tenuta hè: gomma-rame-acciaiu in lega-F4.
5. Altru
Inoltre, a velocità di flussu è u livellu di pressione di u fluidu chì scorre per a valvula devenu ancu esse determinati, è a valvula adatta deve esse scelta utilizendu l'infurmazioni esistenti (cum'è cataloghi di prudutti di valvula, campioni di prudutti di valvula, ecc.).
Istruzzioni di selezzione di valvole cumunemente aduprate
1: Istruzzioni di selezzione per a valvula à saracinesca
In generale, e valvole à saracinesca devenu esse a prima scelta. Oltre à esse adatte per u vapore, l'oliu è altri media, e valvole à saracinesca sò ancu adatte per i media chì cuntenenu solidi granulari è alta viscosità, è sò adatte per e valvole in sistemi di ventilazione è di bassu vuoto. Per i media cù particelle solide, u corpu di a valvula deve avè unu o dui fori di spurgu. Per i media à bassa temperatura, devenu esse aduprate valvole à saracinesca speciali per bassa temperatura.
2: Istruzzioni per a selezzione di a valvula à globu
A valvula di stop hè adatta per e pipeline chì ùn necessitanu micca una resistenza stretta à i fluidi, vale à dì, pipeline o dispositivi cù un mediu à alta temperatura è alta pressione chì ùn tenenu micca contu di a perdita di pressione, è sò adatti per pipeline medie cum'è u vapore cù DN <200 mm;
E piccule valvole ponu sceglie valvole à globu, cum'è valvole à agulla, valvole per strumenti, valvole di campionamentu, valvole per manometri, ecc.;
A valvula di stop hà una regulazione di u flussu o di a pressione, ma a precisione di a regulazione ùn hè micca alta, è u diametru di u tubu hè relativamente chjucu, hè megliu aduprà una valvula di stop o una valvula di strozzatura;
Per i mezi altamente tossichi, si deve aduprà una valvula à globu sigillata à soffietto; tuttavia, a valvula à globu ùn deve esse aduprata per mezi cù alta viscosità è mezi chì cuntenenu particelle chì sò facili à precipità, nè deve esse aduprata cum'è valvula di sfiatu o valvula di sistema à bassu vuoto.
3: Istruzzioni di selezzione di a valvula à sfera
A valvula à sfera hè adatta per i media à bassa temperatura, alta pressione è alta viscosità. A maiò parte di e valvule à sfera ponu esse aduprate in media cù particelle solide in sospensione, è ponu ancu esse aduprate in media in polvere è granulari secondu i requisiti di u materiale di sigillatura;
A valvula à sfera à canale pienu ùn hè micca adatta per a regulazione di u flussu, ma hè adatta per occasioni chì necessitanu una apertura è una chiusura rapida, chì hè cunveniente per l'arrestu d'emergenza di l'accidenti; di solitu in prestazioni di sigillatura strette, usura, passaghju di necking, azzione rapida di apertura è chiusura, tagliu di alta pressione (grande differenza di pressione), In tubazioni cù bassu rumore, vaporizazione, piccula coppia di funziunamentu è piccula resistenza à i fluidi, sò raccomandate valvole à sfera.
A valvula à sfera hè adatta per strutture leggere, tagli à bassa pressione è fluidi currusivi; a valvula à sfera hè ancu a valvula più ideale per fluidi à bassa temperatura è criogenici. Per u sistema di tubazioni è u dispusitivu di fluidi à bassa temperatura, si deve sceglie una valvula à sfera à bassa temperatura cù cappucciu;
Quandu si sceglie una valvula à sfera flottante, u materiale di u so sedile deve suppurtà u pesu di a sfera è di u mediu di travagliu. E valvule à sfera di grande calibru necessitanu una forza più grande durante u funziunamentu, DN≥
A valvula à sfera di 200 mm deve aduprà a forma di trasmissione à ingranaggi à vite senza fine; a valvula à sfera fissa hè adatta per occasioni di diametru più grande è di pressione più alta; in più, a valvula à sfera aduprata per u prucessu di materiali altamente tossichi è di tubazioni di mezi inflammabili deve avè una struttura ignifuga è antistatica.
4: Istruzzioni di selezzione di a valvula di farfalla
A valvula di accelerazione hè adatta per l'occasioni induve a temperatura di u mediu hè bassa è a pressione hè alta, è hè adatta per e parte chì anu bisognu di aghjustà u flussu è a pressione. Ùn hè micca adatta per u mediu cù alta viscosità è chì cuntene particelle solide, è ùn hè micca adatta per a valvula d'isolamentu.
5: Istruzzioni di selezzione di a valvula di rubinetto
A valvula à tappu hè adatta per occasioni chì necessitanu una apertura è una chjusura rapida. In generale, ùn hè micca adatta per u vapore è i fluidi à temperatura più alta, per i fluidi à temperatura più bassa è alta viscosità, è ancu per i fluidi cù particelle in sospensione.
6: Istruzzioni di selezzione di a valvula à farfalla
A valvula à farfalla hè adatta per diametri grandi (cum'è DN﹥600 mm) è strutture di lunghezza corta, è ancu per occasioni induve sò richiesti requisiti di regulazione di u flussu è d'apertura è di chjusura rapida. Hè generalmente aduprata per temperature ≤
80 ℃, pressione ≤ 1.0MPa acqua, oliu, aria compressa è altri media; a causa di a perdita di pressione relativamente grande di e valvole à farfalla paragunata à e valvole à saracinesca è à e valvole à sfera, e valvole à farfalla sò adatte per i sistemi di tubazioni cù esigenze di perdita di pressione menu severe.
7: Istruzzioni di selezzione di a valvula di cuntrollu
E valvole di cuntrollu sò generalmente adatte per i mezi puliti, micca per i mezi chì cuntenenu particelle solide è alta viscosità. Quandu ≤40 mm, si deve aduprà una valvula di cuntrollu à leva (permessa solu per esse installata nantu à una cundutta orizzontale); quandu DN = 50 ~ 400 mm, si deve aduprà una valvula di cuntrollu à oscillazione (pò esse installata sia nantu à cundutte orizzontali sia verticali, cum'è installata nantu à una cundutta verticale, a direzzione di u flussu di u mezu deve esse da u fondu à a cima);
Quandu DN≥450mm, si deve aduprà una valvula di cuntrollu tampone; quandu DN=100~400mm, si pò ancu aduprà una valvula di cuntrollu di wafer; a valvula di cuntrollu à oscillazione pò esse fatta à una pressione di travagliu assai alta, PN pò ghjunghje à 42MPa, Pò esse applicata à qualsiasi mediu di travagliu è qualsiasi intervallu di temperatura di travagliu secondu i diversi materiali di a cunchiglia è di e parti di sigillatura.
U mediu hè acqua, vapore, gasu, mediu currusivu, oliu, medicina, ecc. A gamma di temperatura di travagliu di u mediu hè trà -196 ~ 800 ℃.
8: Istruzzioni di selezzione di a valvula à membrana
A valvula à membrana hè adatta per oliu, acqua, mezi acidi è mezi chì cuntenenu solidi in sospensione chì a so temperatura di funziunamentu hè inferiore à 200 ℃ è a pressione hè inferiore à 1.0 MPa. Ùn hè micca adatta per solventi organici è mezi ossidanti forti;
E valvole à diafragma di dissuasore devenu esse selezziunate per i media granulari abrasivi, è a tabella di e caratteristiche di flussu di e valvole à diafragma di dissuasore deve esse riferita à a selezzione di e valvole à diafragma di dissuasore; e valvole à diafragma dirette devenu esse selezziunate per fluidi viscosi, fanghi di cimentu è media sedimentari; e valvole à diafragma ùn devenu micca esse aduprate per tubi di vuoto, salvu per esigenze specifiche Strade è attrezzature di vuoto.
Quistione è risposta nantu à a selezzione di a valvula
1. Quali sò i trè fattori principali chì devenu esse cunsiderati quandu si sceglie un'agenzia d'implementazione ?
A pruduzzione di l'attuatore deve esse più grande di a carica di a valvula è deve esse ragiunevolmente currispundente.
Quandu si verifica a cumbinazione standard, hè necessariu cunsiderà se a differenza di pressione permessa specificata da a valvula risponde à i requisiti di u prucessu. Quandu a differenza di pressione hè grande, a forza squilibrata nantu à a bobina deve esse calculata.
Hè necessariu cunsiderà se a velocità di risposta di l'attuatore risponde à i requisiti di l'operazione di u prucessu, in particulare l'attuatore elettricu.
2. In paragone cù l'attuatori pneumatici, chì sò e caratteristiche di l'attuatori elettrici, è chì tipi di uscita ci sò ?
A fonte di trasmissione elettrica hè l'energia elettrica, chì hè simplice è pratica, cù una spinta, una coppia è una rigidità elevate. Ma a struttura hè cumplicata è l'affidabilità hè scarsa. Hè più cara chè a pneumatica in specifiche chjuche è medie. Hè spessu aduprata in occasioni induve ùn ci hè micca una fonte di gas o induve ùn sò micca richieste misure strette à prova di splusione è à prova di fiamma. L'attuatore elettricu hà trè forme di uscita: corsa angulare, corsa lineare è multi-giru.
3. Perchè a diffarenza di pressione di cut-off di a valvula di quartu di giru hè grande?
A diffarenza di pressione di tagliu di a valvula à quartu di giru hè più grande perchè a forza risultante generata da u mediu nantu à u core di a valvula o a piastra di a valvula produce una coppia assai chjuca nantu à l'arburu rotante, dunque pò suppurtà una diffarenza di pressione più grande. E valvule à farfalla è e valvule à sfera sò e valvule à quartu di giru più cumuni.
4. Quali valvole devenu esse selezziunate per a direzzione di u flussu? cumu sceglie?
E valvole di cuntrollu à tenuta unica cum'è e valvole à sede unica, e valvole à alta pressione è e valvole à manicotto à tenuta unica senza fori di equilibriu devenu esse fluide. Ci sò vantaghji è svantaghji à flussu apertu è flussu chjusu. A valvula di tipu flussu apertu funziona relativamente stabile, ma e prestazioni di autopulizia è e prestazioni di sigillatura sò scarse, è a vita hè corta; a valvula di tipu flussu chjusu hà una longa vita, prestazioni di autopulizia è bone prestazioni di sigillatura, ma a stabilità hè scarsa quandu u diametru di u stelu hè più chjucu di u diametru di u core di a valvula.
E valvole à sede unica, e valvole à picculu flussu è e valvole à manicotto à tenuta unica sò generalmente selezziunate per scorrere aperte è scorrere chjuse quandu ci sò esigenze di lavaggio o autopulizia severe. A valvula di cuntrollu di a caratteristica d'apertura rapida à duie pusizioni selezziuna u tipu di flussu chjusu.
5. In più di e valvole à sede unica è doppia è di e valvole à manicotto, chì altre valvole anu funzioni di regulazione ?
E valvole à diafragma, e valvole à farfalla, e valvole à sfera in forma di O (principalmente di cut-off), e valvole à sfera in forma di V (grande rapportu di regolazione è effettu di taglio) è e valvole rotative eccentriche sò tutte valvole cù funzioni di regolazione.
6. Perchè a selezzione di u mudellu hè più impurtante chè u calculu ?
Cumparandu u calculu è a selezzione, a selezzione hè assai più impurtante è più cumplicata. Siccomu u calculu hè solu un simplice calculu di formula, ùn si trova micca in a precisione di a formula, ma in a precisione di i parametri di prucessu dati.
A selezzione implica assai cuntenutu, è un pocu di trascuranza purterà à una selezzione impropria, chì ùn solu provoca un sprecu di forza lavoro, risorse materiali è finanziarie, ma ancu un effettu d'usu insatisfacente, chì porta parechji prublemi d'usu, cum'è l'affidabilità, a durata di vita è u funziunamentu. Qualità ecc.
7. Perchè a valvula à doppia sigillatura ùn pò esse aduprata cum'è valvula di chiusura?
U vantaghju di u core di a valvula à doppia sede hè a struttura di equilibriu di forza, chì permette una grande differenza di pressione, ma u so svantaghju eccezziunale hè chì e duie superfici di sigillatura ùn ponu micca esse in bon cuntattu à u listessu tempu, risultendu in grandi perdite.
S'ellu hè adupratu artificialmente è ubligatoriamente per taglià l'occasioni, l'effettu ùn hè ovviamente micca bonu. Ancu s'è parechje migliurazioni (cum'è a valvula à manica à doppia sigillatura) sò fatte per questu, ùn hè micca cunsigliatu.
8. Perchè a valvula à doppia sede hè faciule d'oscillà quandu si travaglia cù una piccula apertura?
Per un core unicu, quandu u mediu hè di tipu apertu à flussu, a stabilità di a valvula hè bona; quandu u mediu hè di tipu chjusu à flussu, a stabilità di a valvula hè scarsa. A valvula à doppia sede hà duie bobine, a bobina inferiore hè chjusa à flussu è a bobina superiore hè aperta à flussu.
In questu modu, quandu si travaglia cù una piccula apertura, u core di a valvula chjusa à flussu hè prubabile di causà vibrazioni di a valvula, per quessa a valvula à doppia sede ùn pò esse aduprata per travaglià cù una piccula apertura.
9. Chì sò e caratteristiche di a valvula di cuntrollu à sede unica à passaghju direttu ? Induve hè aduprata ?
U flussu di perdita hè chjucu, perchè ci hè solu un core di valvula, hè faciule d'assicurà a sigillatura. A velocità di flussu di scarica standard hè 0,01% KV, è un altru disignu pò esse adupratu cum'è una valvula di chiusura.
A diffarenza di pressione permessa hè chjuca, è a spinta hè grande per via di a forza squilibrata. A valvula △P di DN100 hè solu 120KPa.
A capacità di circulazione hè chjuca. U KV di DN100 hè solu 120. Hè spessu adupratu in occasioni induve a perdita hè chjuca è a diffarenza di pressione ùn hè micca grande.
10. Chì sò e caratteristiche di a valvula di cuntrollu à doppia sede à passaghju direttu ? Induve hè aduprata ?
A diffarenza di pressione permessa hè grande, perchè pò cumpensà parechje forze squilibrate. A valvula DN100 △P hè 280KPa.
Grande capacità di circulazione. U KV di DN100 hè 160.
A perdita hè grande perchè e duie bobine ùn ponu esse sigillate à u listessu tempu. A velocità di scarica standard hè 0,1% KV, chì hè 10 volte quella di una valvula à sede unica. A valvula di cuntrollu à doppia sede diretta hè aduprata principalmente in occasioni cù alta differenza di pressione è bassi requisiti di perdita.
11. Perchè a prestazione antibloccante di a valvula regulatrice à corsa dritta hè scarsa, è a valvula à corsa angulare hà una bona prestazione antibloccante?
A bobina di a valvula à corsa dritta hè una strozzatura verticale, è u mediu scorre in entrata è in uscita orizzontalmente. U percorsu di flussu in a cavità di a valvula girerà è inverterà inevitabilmente, ciò chì rende u percorsu di flussu di a valvula abbastanza cumplicatu (a forma hè cum'è una forma di "S" inversa). In questu modu, ci sò parechje zone morte, chì furniscenu spaziu per a precipitazione di u mediu, è se e cose cuntinueghjanu cusì, causeranu un bloccu.
A direzzione di strozzamentu di a valvula à quartu di giru hè a direzzione urizzuntale. U fluidu scorre in entrata è in uscita urizzuntale, ciò chì facilita a rimozione di u fluidu sporcu. À u listessu tempu, u percorsu di flussu hè simplice, è u spaziu per a precipitazione di u fluidu hè chjucu, dunque a valvula à quartu di giru hà una bona prestazione antibloccaggio.
12. In quali circustanze aghju bisognu di utilizà un posizionatore di valvula?
Quandu l'attritu hè grande è hè necessariu un pusizionamentu precisu. Per esempiu, valvole di cuntrollu di alta temperatura è bassa temperatura o valvole di cuntrollu cù guarnizione flessibile in grafite;
U prucessu lentu hà bisognu di aumentà a velocità di risposta di a valvula di regulazione. Per esempiu, u sistema di regulazione di a temperatura, u livellu di u liquidu, l'analisi è altri parametri.
Hè necessariu aumentà a forza di uscita è a forza di taglio di l'attuatore. Per esempiu, valvula à sede unica cù DN≥25, valvula à doppia sede cù DN>100. Quandu a caduta di pressione à e duie estremità di a valvula △P>1MPa o a pressione d'entrata P1>10MPa.
In u funziunamentu di u sistema di regulazione à gamma divisa è di a valvula di regulazione, hè qualchì volta necessariu cambià i modi d'apertura è di chjusura di l'aria.
Hè necessariu cambià e caratteristiche di flussu di a valvula regulatrice.
13. Chì sò i sette passi per determinà a dimensione di a valvula regulatrice ?
Determina u flussu calculatu-Qmax, Qmin
Determinate a differenza di pressione calculata - selezziunate u valore di u rapportu di resistenza S secondu e caratteristiche di u sistema, è dopu determinate a differenza di pressione calculata (quandu a valvula hè cumpletamente aperta);
Calcula u coefficientu di flussu - selezziunate a formula di calculu adatta o u software per truvà u massimu è u minimu di KV;
Selezzione di u valore KV —— Sicondu u valore massimu KV in a serie di prudutti selezziunata, u KV più vicinu à a prima marcia hè adupratu per ottene u calibru di selezzione primaria;
Calculu di cuntrollu di u gradu d'apertura - quandu Qmax hè necessariu, ≯90% apertura di a valvula; quandu Qmin hè ≮10% apertura di a valvula;
Calculu di verificazione di u rapportu regulabile attuale - u requisitu generale deve esse ≮10; Requisitu R attuale> R
U calibru hè determinatu - s'ellu ùn hè micca qualificatu, selezziunate torna u valore KV è verificate torna.
14. Perchè a valvula à manica rimpiazza e valvule à sede unica è à doppia sede, ma ùn ottene micca ciò chì vulete?
A valvula à manica chì hè surtita in l'anni 1960 hè stata largamente aduprata in casa è à l'esteru in l'anni 1970. In l'impianti petrochimichi introdutti in l'anni 1980, e valvule à manica rapprisentavanu una proporzione più grande. À quellu tempu, parechje persone credevanu chì e valvule à manica puderianu rimpiazzà e valvule singole è doppie. A valvula à sede hè diventata u pruduttu di seconda generazione.
Finu à avà, questu ùn hè micca u casu. E valvole à sede unica, e valvole à doppia sede è e valvole à manicotto sò tutte aduprate ugualmente. Questu hè perchè a valvula à manicotto migliora solu a forma di strozzatura, a stabilità è a manutenzione megliu cà a valvula à sede unica, ma u so pesu, l'indicatori antibloccaggio è di perdita sò coerenti cù e valvole à sede unica è doppia, cumu pò rimpiazzà e valvole à sede unica è doppia Tela di lana? Dunque, ponu esse aduprate solu inseme.
15. Perchè si deve aduprà una guarnizione dura u più pussibule per e valvole di chiusura?
A perdita di a valvula di chiusura hè a più bassa pussibule. A perdita di a valvula à sigillatura dolce hè a più bassa. Benintesa, l'effettu di chiusura hè bonu, ma ùn hè micca resistente à l'usura è hà una scarsa affidabilità. À ghjudicà da i doppi standard di piccule perdite è sigillatura affidabile, a sigillatura dolce ùn hè micca cusì bona cum'è a sigillatura dura.
Per esempiu, una valvula regulatrice ultraleggera à funzione cumpleta, sigillata è impilata cù una prutezzione in lega resistente à l'usura, hà una alta affidabilità è hà una percentuale di perdita di 10-7, chì pò digià risponde à i requisiti di una valvula di chiusura.
16. Perchè u gambu di a valvula di cuntrollu à corsa dritta hè più finu?
Implica un principiu meccanicu simplice: alta frizione di scorrimentu è bassa frizione di rollamentu. U gambu di a valvula à corsa dritta si move in su è in giù, è l'imballu hè ligeramente cumpressu, imballerà u gambu di a valvula assai strettamente, risultendu in una differenza di ritornu più grande.
Per questa ragione, u gambu di a valvula hè cuncipitu per esse assai chjucu, è l'imballu usa un imballu PTFE cù un picculu coefficientu di attritu per riduce u ghjocu, ma u prublema hè chì u gambu di a valvula hè magre, chì hè faciule da piegà, è a vita di l'imballu hè corta.
U megliu modu per risolve stu prublema hè di utilizà una valvula di viaghju, vale à dì, una valvula à quartu di giru. U so stelu hè da 2 à 3 volte più grossu di un stelu di valvula à corsa dritta. Utilizza ancu una guarnizione in grafite di longa durata è una rigidità di u stelu. Bonu, a vita di a guarnizione hè longa, ma a coppia di attritu hè chjuca è u ghjocu hè chjucu.
Vulete chì più persone cunnoscanu a vostra sperienza è a vostra sperienza à u travagliu ? Sè vo site impegnatu in u travagliu tecnicu di l'equipaggiu, è avete cunniscenze nantu à a manutenzione di e valvule, ecc., pudete cumunicà cun noi, forse a vostra sperienza è a vostra sperienza aiuteranu più persone.
Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2021